Alles staat en valt bij planning. Want als de logistieke keten onderbroken wordt kan niemand vooruit. Als katalysator van het logistieke proces weet jij precies hoe je een magazijn van A tot Z beheert én weet jij als geen ander hoe je je team draaiende houdt. Met een flinke dosis geduld en empathie kom je ver, heel ver.
Jij organiseert, coördineert en optimaliseert de dagdagelijkse operaties met precisie en flair. Bijna zoals een chirurg maar dan anders.
Naadloos brei je transportplanningen, het oplossen van logistieke uitdagingen en ontvangst van de chauffeurs aan elkaar. Telefoontje ertussen van die ene klant die toch nog, rap, rap, iets extra mee geleverd wil zien? Dat doen we met de glimlach. Vlot samenwerken met andere afdelingen? Geen probleem voor jou, jij hebt (quasi) alles onder controle. Want zeg nu zelf, perfectie bestaat niet, fouten maken mag, alleen, als je er iets uit leert. En dat doe je en zo draag jij bij aan de groei van Covera Packaging en jezelf.
Issues los je goed, snel en (indien mogelijk) definitief op…met focus op kwaliteit en veiligheid.
Jij hebt niet alleen oog voor de dagelijkse operationele taken, maar adviseert ook de CEO over de logistieke processen en mogelijke verbeteringen.
En als er toch een uitdaging is? Dan speur je de knelpunten op. Wat ging er mis? En waarom? En hoe vermijden we dit naar de toekomst? Kan je het alleen niet oplossen, dan koppel je terug. Samen komen we er wel uit.
En samen betekent ook solidair zijn. Bij afwezigheid van een van je teamleden aarzel je niet en spring je op de vorkheftruck en laad of los je mee naar hartenlust de goederen. Jij bent niet vies van de handen uit de mouwen te steken, alles om de chain rond te krijgen.
Covera Packaging is een familiebedrijf, 3e generatie en streeft ernaar DE one-stop-shop te zijn voor primaire verpakkingen (glas en kunststof). Wij zijn actief in verschillende sectoren en opereren in Europa. Met 75 jaar op onze teller kunnen we al spreken van een ‘albasten’ bruiloft. En getrouwd zijn we, niet alleen met onze klanten maar ook met onze leveranciers. Wij gaan voor bondgenoten, smeden continu allianties en denken lange termijn. Liefst op een duurzame manier. En duurzaam? Hoe? Door er bewust voor te kiezen om met Europese fabrikanten te werken en duurzame varianten aan te bieden aan onze klanten. Al gehoord van POP? PCR? Bio-based?
Nee? Check dan zeker onze website.
In het industriepark van Hoboken, niet ver van het centrum en dicht bij snelwegen. Kom je met openbaar vervoer? Er is een treinstation vlakbij. Met de auto? We hebben voldoende GRATIS parking en zelfs de mogelijkheid om je auto te laden. En ja, ook gratis.
Hoe zal ik het zeggen? Tja de sfeer die moet je opsnuiven natuurlijk, maar als familiebedrijf vinden we het belangrijk dat iedereen goed met elkaar overweg kan. Op de middag eten we alvast samen. Is er zon? Dan zetten we de tuintafel buiten.
Weetje : bijna lunchtijd, standaard vraag: heeft iedereen eten bij ? Sowieso niet, en dan gaat onze Chinese (meestal dezelfde) vrijwilliger bij onze lokale beenhouwer broodjes halen. Elk jaar organiseren we een zomerfest en Xmas-lunch, waarbij we steevast elke keer weer verrast worden door de inventiviteit van onze Finance man. En, oh ja, Sinterklaas en de paashaas zijn ook ALTIJD van de partij.
Een vast contract, na een vruchtbare proefperiode. Works both ways.
Marktconform loon, extra legale voordelen: maaltijd- & ecocheques, groepsverzekering, enkel- & dubbel vakantiegeld, 13e maand.
Fulltime. 38u werkweek met een half uur pauze. Vrijdag stop je al om 12u, dan heb je een lekker lang weekend. 20 vakantiedagen, feestdagen in het weekend vrij te kiezen.
Collectief verlof tussen kerst & nieuw.
Minimum Bachelor met bij voorkeur reeds opgedane ervaring in een soortgelijke functie.
Uitstekende kennis IT-systemen: ERP, Office365, Kennis AI is een plus.
Je ontvangt iedereen op dezelfde professionele wijze (klanten, leveranciers en chauffeurs).
Je hebt een grondige kennis van planning en magazijnbeheer, inclusief ontvangst, opslag en verzending van goederen.
Je hebt gedegen kennis van transport- en distributiemethodes en bent in staat om logistieke processen te optimaliseren.
Je bent sterk in timemanagement en presteert ook goed onder druk.
Je hebt ervaring in het aansturen en motiveren van een team (2 magazijniers).
Je hebt een uitstekende beheersing van het Nederlands, spreekt vlot Engels en hebt noties van het Frans.
En, oh ja, zonder kennis van het Belgisch wegennet, alsook Europees en ‘beyond’ kom je nergens natuurlijk. Ook ‘essentieel’.
Als je vragen hebt, aarzel niet om te mailen of bellen.
xandra van gestel
x.vangestel@covera.be
03 440 80 00
Telefonisch bereikbaar van maandag t.e.m. donderdag 9-12u & 12u30-16u. Vrijdag van 9-11u.